vrijdag, februari 10, 2006

Johan Gielen verklaart de charme van trance

KIPPENVEL IN HET HELE LIJF

“Een goede tranceplaat zit vol gevoel. Hij moet zonder woorden een heel verhaal kunnen vertellen.
Als dj probeer ik mijn publiek naar een andere planeet brengen, meenemen op een muzikale reis. Trance kan sterke emoties opwekken, dat heb ik wel gemerkt. Mijn muziek wekt euforische en melancholische gevoelens op. In Japan heb ik mensen met tranen in hun ogen zien staan tijdens een break. Oeioei, dat is heftig hoor. Ik blijf er zelf ook niet koud onder, ik krijg op die momenten nog altijd rillingen van top tot teen. Gelukkig maar. De dag dat ik geen kippenvel meer krijg, houd ik er acuut mee op.” (AD)

2 Reacties:

At 1:57 p.m., Blogger Unknown zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
At 1:58 p.m., Blogger Unknown zei...

Helemaal mee eens.
Ik ben zelf ook DJ (DJ YOZ, www.dj-yoz.nl) Het leuke eraan is dat ik dit zelf zo ook ervaar, zonder het eerst gehoord te hebben dat dit zo werkt.

Een plaat is een verhaal zonder woorden. Een goede tranceplaat wordt een succes omdat DJ's / producers de plaat met liefde maken, ze weten hun eigen gevoel in de plaat te leggen en dat kun je horen. Het wekt bij de ander ook een gevoel/emotie op.
En zo breng je een ieder naar een hoger niveau.

 

Een reactie posten

<< Home